דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מעבר דירה מוצלח

אפשר להתלונן מכאן ועד להודעה חדשה, אבל העברת הדירה חייבת להתבצע בזמן. לא משנה עד כמה הנושא יתיש אתכם, וכמה היערכויות לוגיסטיות תקדישו לעניין, צריך להיות לזה סוף: מוצאים דירה, חותמים על חוזה, מכינים את הדירה החדשה ולא פחות חשוב – מסדרים את הדירה הקודמת. אורזים את כל מה שצריך – בגדים, ציוד למטבח, מיכון חשמלי, ריהוט בכל החדרים – ולא שוכחים להתנתק או להעביר את הזכויות לכתובת חדשה בכל שירותי הטלויזיה והמדיה, הרשויות השונות וכו´. נדמה, שהרשימות לא נגמרות, ותמיד יהיה גורם מסוים שיקשה על העסק, אפילו הגורם הכלכלי או הזמן שלרשותכם.

בעיות במעבר שניתן למנוע מראש
לפעמים, הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיות היא למנוע אותן מראש. אחד הדברים יהיה כמובן להזמין שירות מקצועי של חברת הובלות מקצועית, כך שלפחות לשירותים החיצוניים שאתם מזמינים יסומן "וי" שאפשר לסמוך עליו. מכאן והלאה – אתם הגורם המגביל במשוואה. אפשר לשקול להשאיר או למכור ריהוט שלא צריך בדירה הישנה משום שזה עלול לסרבל את ההעברה או את התהליך, וכמובן להתכונן להכול זמן מוקדם ככל הניתן מראש.

מעבר דירה מיידי
כשקשה לגייס את עצמנו, חברים, בני משפחה או שכנים לעזור לנו לארוז כמו שצריך – וזה כולל מארז מחושב ונכון בארגזים, סימון שלהם וסידור יעיל, פירוק רהיטים כמו מיטות, ארונות או שולחנות בשביל ההובלה ואפילו פירוק המוצרים החשמליים – אפשר להזמין שירות מיוחד של חברת ההובלות, ולהציל את מצב הרוח וגם את על הפרויקט של המעבר.

טיפים למעבר דירה מוצלח
ברגע שיודעים שעוברים, חשוב לגייס חברת הובלות אמינה וטובה. ככל שתקדימו להתקשר עם חברות השכרת רכב הובלות, תוכלו לקבוע פגישה להערכת שווי ההובלה לפני כן ולקבל הצעת מחיר זולה יותר. שאלו מהו הביטוח על ההובלה ומהם דמי ההשתתפות, ושמרו עותק של החוזה.

טיפ קטן שלנו
עוברים לדירה קיימת ורוצים לשדרג את התשתיות שלה? פנו עוד היום לחברת ישראל ידין, 40 שנות מומחיות באינסטלציה ותשתיות.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.