דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מעבר דירה מיידי
כמובן שהמצב האידיאלי הינו להתארגן בטווח הזמן הרב ביותר, כדי שיהיה לכם מספיק זמן לארוז, לחשוב מה לעשות עם הציוד הישן ואת כל החישובים עבור הדירה החדשה: רהיטים, מציאת חברת הובלות אמינה ועוד. יכול להיות שהייתם משיגים גם קצת עזרה מחברים שהיו חוסכים לכם כמה שקלים בהובלה, כולל הפירוק של הרהיטים, סיוד וצביעה של הדירה החדשה. עכשיו, כשאתם מעוניינים להעביר דירה בדקה ה90, מחירי הובלות יכולים להיות יקרים דווקא אז, בתמורה לשירות שתקבלו.

לעבור דירה אתמול
אנשי הובלת דירות יטפסו על כל הזדמנות עסקית שנקרית בדרכם כדי להרוויח פרוטות נוספות. ככל שירגישו כי יש להם יותר ביקוש, כך ירשו מחירים גבוהים יותר לשינוע דירות. דוגמה טובה לכך היא תקופות המעבר – בקיץ ישנן יותר העברות דירה באופן טבעי, מה גם שרבים מהסטודנטים עוברים לדירת מעונות או לדירה שכורה משלהם בשלהי חופשת הקיץ לקראת תחילת הסמסטרים. עם כמות העבודה והנגישות של הובלות במרכז, כך בהתאמה גם המחירים. יותר קשה לשריין את מנוף ההובלות אם אין כזה פרטי לחברת ההובלות, היום אולי ארוך יותר אולם המלאכה מרובה ולפעמים חברת הובלות אמורה לעמוד במספר הובלות ליום. במידה והמובילים יחושו את רמת ה"לחץ" שבקולכם לסיוע בהובלה, יתחילו ממחיר אחד ולא יגיעו למחיר הסופי עד שהחפצים יהיו אצלכם בדירה. אז איך להמנע מהמלכוד הזה, שהרי כשהמעבר חייב להיות מיידי – אין לכם זמן להתעסק עם תוכנית ב' אלא במובילים שיהיו אמינים וטובים?

איך עושים את זה מעכשיו לעכשיו?
כדי לקבל תמונה כללית לגבי חברת ההובלות, תוכלו לערוך השוואת מחירי הובלה בין כל חברות ההובלה בארץ, ובמקום להתמהמה על כל חברת הובלה, תוכלו למצוא זאת בקלות. תוכלו למצוא לגבי מעבר דירה טיפים שיחסכו מכם מאמצים מיותרים, ויתנו לכם פתרונות למעבר.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.