דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות מנוף לחפצים גדולים

הבית שלנו מכיל הרבה מאוד פריטים ורהיטים גדולים ויקרים. לאנשים רבים יש ערך סנטימנטאלי גבוה מאוד לרהיטים שלהם ולא במהרה ובקלות אנו מוותרים עליהם, גם כאשר אנו עוברים דירה. שידה עתיקה שעוברת במשפחה כבר דורות ארוכים, פסנתר כנף שאמא הייתה מנגנת עליו כשהיינו ילדים קטנים, ואפילו ספת עור איכותית שכבר לא מייצרים כמוה. כל אותם פריטים עוברים איתנו מדירה לדירה במהלך חיינו וחברות הובלה רבות סוחבות אותם לביתנו החדש בכל פעם שעוברים דירה.

מתי צריך הובלות מנוף?
אולם מה קורה במקרים בהם יש בעיה של גישה לבית החדש, והחפצים והרהיטים הגדולים שלנו לא נכנסים פנימה לתוך הדירה בדרכים המקובלות? מה קורה שאנחנו עוברים לדירה בקומה גבוהה ללא מעלית, והרהיטים הגדולים והכבדים שלנו לא נכנסים בדלת או מקרים בהם לא ניתן להכניס את הפריטים למעלית? במיוחד במקרים כאלו ניתן להיעזר בחברת הובלות אשר עושה גם הובלות מנוף למקומות גבוהים ולחפצים גדולים במיוחד.

הובלות מנוף לחברות
לא רק אנשים פרטיים זקוקים להובלות מנוף. למעשה רוב חברות ההובלות אשר עושות הובלות מנוף עובדות עם תאגידים וחברות גדולות במקרים בהם הם עוברים למשרד או בניין חדש. לחברות רבות או גופים שונים בתעשייה יש ציוד גדול מאוד כבד וחשוב כמו מכונות ייצור ותעשייה, שולחנות עבודה גדולים וכבדים ועוד. הרבה מאוד מהחברות הללו נעזרות בחברות הובלה מקצועיות שיודעות לבצע הובלות מנוף של חפצים כבדים.

איך בוחרים הובלת מנוף
הובלת מנוף היא עסק למקצוענים ולא מתאימה לכל אחד. מיותר לציין שככל שהחפץ המובל הוא גדול וכבד יותר, כך הוא גם יקר יותר, וכל מקרה של תקלה או נזק יכול לגרור הפסדים גדולים מאוד ועגמת נפש רבה. לכן חשוב לבחור חברת הובלות מקצועית המנוסה בסוג כזה של הובלות.

 

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.