דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות מנוף
בחברות הובלה  גדולות, יש מגוון גדול יותר של שירותים, מטבע הדברים. כאשר מעוניינים בשירות הובלות כמו למשל הובלות מנוף – רצוי להתחיל לחפש בין חברות ההובלה הגדולות יותר. כשמדובר בהעברת מכולות, מטענים, חומרים מסוכנים, תכולת משרדים ועוד חשוב לברר מחירי הובלות מול החברות הותיקות ויותר מכך- יש לברר מהו הציוד שבו החברה משתמשת. אם זה ציוד חדשני למדי , או ציוד ישן שעלול לעשות בעיות. כמו- כן, בהובלות מנוף בדרך כלל יש ציוד שינוע שמשמש כעזר לאותן הובלות מנוף. המנוף לא תמיד יכול להניח את המכולה במקום הרצוי, על- כן מלגזה או משאית משא מיוחדת יכולות הן ציוד נדרש נוסף לכך.

ציוד שינוע משלים להובלות מנוף
מטענים כבדים, גדולים ומורכבים כמו ציוד הנדסי גדול, תכולות מסחריות וחומרים מסוכנים הינם משאות בעלי תקן מיוחד להעברה. לא רק סוג המשא, גם משקלו. ישנו תקן מסוים שמגביל כמות או משקל משא מסוים. על- כן יש לאמת מול חברת ההובלות כי מדובר בציוד שמתאים להובלה כמו שלכם. תפעול מנוף חייב להיעשות על ידי מפעיל מנוף מקצועי. דרשו מחברת ההובלות שבחרתם לראות את רישיונו של המפעיל. דבר זה לא ישנה את המחירון הובלות והוא יותר חשוב מהמחיר שתשלמו על ההובלה עצמה.

מחירים של הובלות מנוף
כידוע, בהתאם לביקוש והיצע, המחירים מתנודדים. כך גם בעסקי ההובלות: בעונה לחוצה מחירי הובלות ינסקו, ובעונה שבה הביקוש קטן, המחירים נוחתים. המחיר הסטנדרטי הוא 300 שקלים לשעת עבודה אחת עד לקומה רביעית. מעל לקומה שלישית, מדובר על 50 שקלים נוספים המצטרפים למחיר שעת עבודה. רצוי לזכור כי המחיר אינו כולל הובלה של מורים שמועברים ללא עזרת מנוף, ולשקלל את המחיר בהתאם.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.