דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת רהיטים בין ערים
אם החלטתם לעבור דירה או שמצאתם מקום חדש ויפה יותר למשרד שלכם, מגיע לכם מזל טוב. דירה חדשה כמו גם משרד חדש מסמלים הרבה פעמים התחלה של פרק חדש בחיים, הטומן בחובו הרבה מאוד פוטנציאל והזדמנויות להתחלות חדשות ומרגשות. כעת, נשאר רק לדאוג להעברה של הדירה או המשרד ליעד החדש שלו. לרובנו יש הרבה מאוד חפצים קטנים שאין בעיה מיוחדת להעביר אותם, אולם לא כולנו יכולים למצוא פתרון באופן עצמאי להעברת הרהיטים שלנו.

עזרה ואריזה במעבר
אחד הדברים החשובים שיש לעשות לפי המעבר הוא כמובן לארוז. הרבה מאוד אנשים שעוברים דירה לא מצליחים למצוא את הזמן לעשות זאת. כאשר אנו עוברים דירה לא תמיד העולם עומד מלכת וממתין לנו. בינתיים יש הרבה מה לעשות, התחייבויות בלימודים, פרויקט חדש בעבודה, לדאוג לילדים ועוד מאה ואחד דברים. לשם כך חברות הובלה רבות מציעות גם שירותי אריזה ביום ההובלה, בכדי להקל עלינו את ההכנות למעבר.

כיצד בוחרים חברת הובלות?
ישנן הרבה מאוד חברות הובלות בשוק, וקשה לדעת במי מהן לבחור לצורך המעבר שלנו. הדרך הטובה ביותר לבחור חברת הובלות היא באמצעות המלצות של משפחה או חברים. כל אחד מאיתנו מכיר מישהו שעבר פעם דירה, והחוויה שהוא עבר עם חברת ההובלות שלו יכולה לעזור לנו בהחלטה איזו חברה לבחור.

על מה להקפיד ביום ההובלה?
בין אם בחרתם לארוז את החפצים שלכם לבד, או בין אם החלטתם להיעזר בחברת ההובלות בתחום האריזה, כדאי תמיד לשמור בנפרד את החפצים היקרים והחשובים בתיק גב, ולהישאר צמודים אליהם במהלך ההובלה. ביום ההובלה עלול להיות הרבה בלגן מסביב וזה פוטנציאל טוב בשביל הרבה דברים ללכת לאיבוד. בנוסף לכך ישנם כל מיני סוגי הובלות כמו הובלות מנוף או הובלות לגובה, וכדאי להתייעץ לפני כן עם המובילים.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.