דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
סוגים של הובלות
כמעט כל אחד מאיתנו נזקק פעם לשירותים של חברת הובלות כזו או אחרת. ישנם מספר סיבות עיקריות בגינן אנו זקוקים להובלה. אחת הסיבות היא מעבר דירה וזוהי כנראה הסיבה הנפוצה והפופולארית ביותר. הסיבה השנייה היא מעבר משרד. להוביל משרד זו משימה מעט שונה ממעבר של דירה משום שמדובר בחפצים אחרים ובאופי אחר של עבודת הובלה. ישנם מספר סוגים של הובלות אשר ננסה לעבור בקצרה על כולם בכתבה זו.

הובלה קטנה
ישנם הרבה מקרים בהם אנו זקוקים להובלה קטנה. הובלה קטנה היא הובלה של פריט אחד או שניים, או של מספר פריטים שלא ממלאים משאית הובלה. במקרים מסוימים מדובר בפריטים שאנו לא מסוגלים להוביל בעצמנו כמו מקרר, פסנתר או חפץ כבד אחר כלשהו שאין לנו יכולת להוביל בעצמנו. כך יוצא שאנו מזמינים חברת הובלות מקצועית שתעשה את ההובלה במקומנו.

הובלות לגובה
במקרים מסוימים אנו נזדקק להובלות לגובה, כלומר הובלות מנוף העושות שימוש באמצעים מכאניים כמו מנופים וחבלים על מנת להעביר ציוד. במקרים בהם התנאים הפיזיים לא מאפשרים לנו לבצע הובלה רגילה. למשל, הובלה של פסנתר כנף כבד מאוד לבניין רב קומות ללא מעלית, או במקרה שאחד מפרטי הריהוט אינו עובר בפתח הדלת הצר, ואין אפשרות לפרק אותו. במקרים הללו אנו נזדקק להובלת מנוף שתכניס את הפריט דרך המרפסת או החלון.

הובלות שלא דרך היבשה
ישנם גם מקרים בהם אנו נזדקק להובלה של ציוד דרך מדינות ויבשות. במקרה הזה הובלה באמצעות משאית לא תעזור לנו ואנו נצטרך להוביל את הפריט דרך האוויר או דרך הים. כמובן שהובלות כאלו עולות הרבה יותר כסף וישנם גם כל מיני עלויות של מיסים אך לעיתים אין לנו ברירה.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.