דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מכירת מנופים שיצאו מכלל שימוש? כך תדעו איך לעשות את זה נכון

אחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל קבלן היא רכישה ותפעול של ציוד בנייה, ובראשו המנופים. רכישת מנוף היא השקעה לטווח ארוך, ובעידן בו מנופים מקצועיים יכולים להגיע לסכומי עתק בעוד שהם משמשים אתכם פעמים מעטות בלבד – עדיף לשכור מנוף ולא לקנות אחד. שירותי מנופים למכירה מקטינים את רשימת ההוצאות, מגדילים את הרווח הסופי וחוסכים הוצאות שינוע ואחסון. אז מה הפלא שיותר ויותר חברות מעדיפות לקנות מנוף יד2?

לדעת למי אתם מוכרים


בענף הבנייה בכלל ובענף הבנייה בישראל בפרט, חשוב לדעת מול מי עובדים. כשמדובר בתחום כל כך דינמי, עגורנים ומנופים חדשים יוצאים לשוק בקצב מהיר וכך גם קצב תחלופת ציוד הבנייה מתגבר. כשמנוף ישן יצא מכלל שימוש, הגיע הזמן למכור אותו. אבל איך מתמחרים? ומה כדאי לבדוק לפני המכירה?

פירוט מדויק

בניגוד לרכישת מנוף מחנות מוכרת, מנופים למכירה המוצעים על ידי גורמים פרטיים תלויים בעיקר באופי המוכר ובאופי הקונה. לפיכך, כדי להיות גלויים מול הלקוחות שלכם, פרטו ככל האפשר את מצבו של המנוף, משך הזמן שבו הוא שימש אתכם בעבר, עבודות ייעודיות שלהן הוא אידאלי, הגבלות השימוש בו ועוד. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מנהלים את המכירה בראש שקט.

הסכם ברור

הגם שמדובר במנופים למכירה מיד פרטית ולא מגורם מסחרי, על הפרטים בין המוכר ובין הקונה להיות ברורים ונהירים לכל. סכמו עם הקונה כל פרט העשוי למנוע אי נעימויות בשלבים מאוחרים יותר: ודאו כי הפרטים ברורים לקונה, פרטו ככל האפשר את תנאי התשלום, הוסיפו את מועדי התשלום (אם העסקה מתקיימת בתשלומים), את התמורה המתקבלת, האם קיימים שירותים נוספים שאתם מספקים, תחולת האחריות שלכם כלפי הקונה, סייגים באחריות ועוד.

התאמה ליעדי בנייה

כל מי שעוסק בעולם הבנייה יודע כי לא כל מנוף מתאים לכל פרויקט. ייעודי הבנייה של מנופים שונים מצריכים היכרות וידע בתפעול, כמו גם הבנה בתחום. ודאו כי הקונה שלכם יודע את יעדי השימוש של המנוף, מבין מה המנוף מסוגל לבצע ומה לא וכמו כן כי המנוף מתאים לצרכיו.

שליטה וניסיון

תפעול מנוף הינו משימה המצריכה "ראש גדול" ואחריות רבה. לפיכך, ודאו כי הקונה שלכם הינו בעל הכשרה מתאימה לתפעול מנוף, מחזיק בתעודות המתאימות ואכן יודע לתפעל אותו כראוי. כך תוכלו לדעת שאתם מוכרים את המנוף בראש שקט.
חברת סקייליין מובילים את תחום ענף הבנייה עם ניסיון רב שנים ומתמחים במתן פתרונות מתקדמים בענף העגורנים.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.