דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת דירה לחו"ל ברילוקיישן, פתרונות השילוח שלכם

הולכים לעבור רילוקיישן בקרוב? שיהיה בשעה טובה! בין אם אתם עוברים מטעם העבודה, נסיבות משפחות או שליחות דיפלומטית (או כל סיבה אחרת 😊) – אין שמדובר בשינוי מאוד דרמטי שטומן בחובו אתגרים וחששות לגיטימיים. כדי להפוך את המעבר שלכם לפשוט ונעים יותר ולאפשר עצמכם להסתגל לסביבה החדשה בקלות יותר – מומלץ להיעזר בשירותי שילוח אמינים שיוכלו לחסוך לכם הרבה הפתעות בדרך.

ללא ספק אחד החלקים המשמעותיים ביותר בתהליך הרילוקיישן הוא תהליך השילוח של החפצים האישיים שלנו לחו"ל. יש מספר דרכים עיקריות לעשות זאת  (נסקור אותם בהמשך) וחשוב מאוד להכין תוכנית מראש וזאת כדי לא להתפזר כלכלית. לשירותים אלו יש יתרונות רבים ואנו ממליצים לכם לא לוותר עליהם כיוון שהם יוכלו להקל עליכם ולהפוך את המעבר שלכם לרגוע יותר.

אז איך מעבירים דירה לחו"ל? המדריך למתחילים!

  • שילוח ימי – שילוח זה נעשה באמצעות מכולה באונייה. תהליך זה נמשך מספר שבועות ומתאים בעיקר לנפחי שילוח גדולים וכאלה שלא דחופים לנו. אם אתם מגיעים מבצעים מעבר ויש לכם תכולה רבה זה יכול להיות פתרון אידאלי עבורכם.
  • שילוח אווירי – שיטה זו היא המהירה ביותר (תוך שבועיים-שלושה) ומתבצעת באמצעות מטוסי תובלה. יחד עם זאת מדובר גם בשיטת השילוח היקרה ביותר.
  • שילוח איתנו במזוודות – פתרון נוח ומהיר לאנשים שאין להם תכולה רבה ורוצים שהרכוש שלהם יגיע כמה שיותר מוקדם. יחד עם זאת חשוב לראות כמה משקל עודף יש להם והאם השיטה הזו משתלמת כספית.

עוד כמה טיפים חשובים

  • ערכו השוואת מחירים – לפני שאתם בוחרים בחברת שילוח חשוב שתערכו השוואת מחירים בין החברות השונות. כך תוכלו לקבל תמונה ברורה ולא להתמודד עם הוצאות לא צפויות. לכן, מספר חודשים לפני המעבר התקשרו לחברות שילוח אמינות וקבלו הצעות מחיר ממוקדות לרכוש שלכם. כך תוכלו להבין מה גודל ההוצאה הצפוי ולבחור בהצעה המשלמת ביותר עבורכם.
  • התכוננו מוקדם – כמו בכל מעבר דירה – גם כאם חשוב מאוד לדאוג לדברים כמה שיותר מוקדם. התכוננו נפשית גם לאירועים בלתי צפויים ולא נעימים כמו שביתות בשירותי דיוור, תקלות טכניות במטוס/אונייה ועוד מגוון רחב של בעיות שאנחנו אומנם לא רוצים לחשוב עליהם אך כדאי להיות מוכנים אליהם.
  • בחרו בחברת שילוח מקצועית – שזה מגיע להובלת הרכוש שלכם לחו"ל, אל תתפשרו. חשוב לבחורה בחברה מקצועית, אמינה שמציעה לכם שירותי תמיכה, אחריות וסיוע בכל בעיה. גם אם קיבלתם הצעת מחיר מאוד מפתה, חשוב לבדוק את מוניטין חברת השילוח ולא למהר לסגור עסקה. כמו כן, כדאי לדעת שישנם חברות אשר מציעות שירותים נוספים כמו הסדרת אישורי מכס, אריזה ועטיפה של תכולת הבית והכנת כל הניירות הדרושות למעבר שלכם – כך שאתם תוכלו ליהנות מראש שקט לאורך כל התהליך בידיעה שמישהו דואג לתכולה שלכם.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.