דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מה צריך לבדוק לפני שבוחרים חברת הובלות

בשביל להוביל את הדירה בצורה בטוחה ומוצלחת חשוב להקפיד על שמירה של הרכוש המועבר ללא פגיעה, שבר או סדק ברכוש בעזרת בחירת חברת הובלות בעלת ניסיון בתחום ומקצועיות רבה.

חברת הובלות מקצועית

יתרונה הבולט של חברת הובלות מקצועית באה לידי ביטוי כאשר לה יש מובילים מקצועיים ומומחים בהובלה, אריזה ופירוק של הרכוש שלכם החל מהפרטים הקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר במידת הצורך, תוך שמירה על בטיחות יתרה בזמן ההובלה לעומת הובלה שנעשית באופן עצמאי על ידכם עם הרכב. לחברת הובלות יש את הידע והניסיון להתמודד עם כל הגדלים של רכושכם, הם יידעו כיצד לעטוף אותם בצורה נכונה ומקצועית, כיצד להרים להניח אותם על גביי המשאית בצורה הנכונה והבטוחה ביותר.

בחירת חברת הובלות איכותית ומקצועית

בהגיעכם לשלב של בחירת חברת הובלות קחו בחשבון מספר שיקולים שייסעו לכם לבחור חברת הובלה המתאימה לצרכים שלכם. תחילה, קראו המלצות, ביקורות ותגובות על המועמדים שלכם לבחירה בחברת הובלה איכותית ומקצועית. שנית, בדקו את זמני הפעילות שלה, פעילות רבה מצביעה על כך שהיא מספקת שירות מצוין עבור לקוחותיה שהמליצו על שירותיה גם לחבריה ולמכרים אחרים. כמו כן, גם ישנה את התמודדות בצורה מקצועית עם רהיטים גדולים. לרהיטים גדולים כמו ספה, מטבח, ארון גדול נדרש ידע כיצד לעטוף או לארוז בצורה נכונה ובטוחה על מנת להעמיס אותם על המשאית, שלחברת הובלות מקצועית יש צוות מומחה החל הרהיטים הקטנים ביותר ועד הגדולים ביותר. כמו כן, שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שירותי פירוק והרכבה שחברות הובלה מציעות. בררו את הידע שלה בנושא כי חברה שאיננה מקצועית עשויה לגרום לרכוש שלם נזק ופגיעה נפשית במידה שמדובר ברכוש שנוגע לליבם. כך לדוגמא, יש רהיטים שאינם עוברים בדלת שלא תדעו כיצד להכניסו, לעומת זאת, מובילים מקצועיים מצוידים בציוד הנדרש ובידע של פירוק והרכבה ולא יתרגשו בנידון כיצד להכניס את הרהיט הגדול לחדר. לצד זה, גם עטיפה מקצועית של רהיטים שבירים אשר יימנעו כל פגע בזמן ההובלה, כשהיא תבוצע על ידי צוות מקצועי של חברת הובלות תבטיח לכם ראש ושקט נפשי גם לרהיטים השבירים ביותר המיועדים להובלה.

מהם הפרמטרים שמשפיעים על מחיר ההובלה

לאחר שבחרנו חברת הובלות שמתאימה לדרישותיכם, כעת יש לבחון את הפרמטר של מחיר ההובלה. על מחיר ההובלה להיות בשקיפות מלאה, בצורה ברורה ומפורטת במבנה תמחור מסודר על מנת שיהיה ניתן לעבור על התימחורים שיועברו בהתאמה. כל חברת הובלות שונה בתמחור שלה ולכן רצוי גם לקרוא ביקורות ולבדוק מחירים בשוק. מחירי ההובלה נקבעים בהתאם למיקום הדירה, האם היא נמצאת בקומה נמוכה או גבוהה, האם נדרש שירות של עטיפה מקצועית לרכוש, האם נדרש שירות של פירוק והרכבה או הובלה בלבד, האם יש צורך בשירות מינוף לרכוש ועוד.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.