דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
טיפים למעבר דירה
מעבר דירה לעתים אינו עניין של מה בכך ולא קורה פעמיים בשנה, אלא אחת לתקופה. לכן רצוי לשנס מותניים ולהתכונן לכך כראוי ככל שהזמן מאפשר זאת. הובלה דורשת הכנות רבות לפני יום המעבר, וחשוב לבחור את חברת ההובלות האמינה והטובה ביותר על מנת שהמעבר יהיה נעים וזורם.

טיפים למעבר דירה
זמן המעבר בראיה נרחבת הוא קריטי- בתקופה של ביקוש כמו בקיץ מחירי ההובלות עולים ועלולים להתייקר עד ל- 40% ממחירי המעבר בחורף. בראיה נקודתית, זמן המעבר במהלך השבוע כמו בשישי, בכל יום חול בערב או בשבת בערב למשל יכול להקל על חברת ההובלות הן מבחינת ההגעה אליכם והן מבחינת המעמד לצידי הכביש וחסימת תנועה. מבחינת אריזה- תוכלו לעשות זאת לבדכם או להשתמש בשירותיה של חברת ההובלות – בין כה וכה תוכלו לדרוש ארגזים וחומרי אריזה אולם קחו בחשבון כי יתכן שתפסידו בשל כך ימי עבודה ורצוי לחשב מה עדיף לכם- עבודה מהירה ומקצועית או אתם. תוכלו במהלך האריזה לברור את החפצים שאין לכם צורך בהם יותר ולהתייעץ עם המוביל לגבי האפשרויות. אחסון, פינוי או מכירה דרך חברת ההובלות עשויים לפטור אתכם מבעיה נוספת. את החפצים בעלי הערך והעדינים כמו למשל עציצים תוכלו להוביל לבד באמצעות רכב קטן של חברים או שלכם, בכדי להעביר אותם בזמן הקרוב ביותר למועד ההעברה.

התארגנות למעבר
ארגנו מקום לארגזים אשר אתם אוספים מן החדרים – זה יכול להיות בסלון למשל, ולכן רצוי שתתחילו את מלאכת האריזה משם. על הארגזים סמנו אם הם שבירים, כיוון הנחה (חץ למעלה מסמן כי זהו הצד הנכון), ואת החדר לפיזור החפצים  במקום היעד החדש (רצוי במדבקה בצבע מסוים שתודבק גם בכניסה לחדר היעד).
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.