דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מובילים מקצועיים

אנחנו הרבה פעמים משאירים את התוכניות לרגע האחרון, במיוחד משום שהן נראות לנו קלות וישימות ללא בעיה. האריזה, הפריקה של הריהוט, הכול נראה שיכול להתפרק למשימות קטנות וקצרות. אולם משום מה, לא לקחנו בחשבון את העניין שאת הדירה החדשה אנחנו צריכים לצבוע מעט זמן לפני כדי שיהיה אפשר לפרוק שם את החבילות, לעשות הדברה, להכנס לשם בזמן, להזמין את בעלי המקצוע ולארח אותם. מתי אפשר להספיק לארוז את הדירה כשמצטברות כל כך הרבה מטלות מן הסוג הזה? מסיבה זו, רצוי לשריין מובילי דירות מקצוענים שמקלים על המעבר.

מישהו לסמוך עליו
חברת הובלות מקצועית תוכל להגיע בזמן וגם לסייע לעשות את כל עבודות המעבר המתבקשות. היות והכול רשום וחתום בחוזה, יש אחריות סביב אותה עבודה, ואפשר לסמוך על המובילים כאילו היו יד ימינכם. לא ניתן לבקש פחות מזה, משום שיש כאן עניין של הובלה בידי מקצוענים עם מינימום עד אפס נזקים לרכוש ולסביבה, עמידה בלוח זמנים ואחריות שהכול יתבצע כמבוקש.

חוסכים גם בשביל מובילים
מובילים מקצועיים, כמו כל בעל מלאכה מומחה מתמחרים את ההובלות לפי מחירונים המוסכמים בשוק, משום שיש כל כך הרבה מתחרים לעניין. אין אמנם גוף שמפקח על המחירים, ובעונת הקיץ לדוגמה המחירים יכולים להרקיע פלאים, אולם זה תמיד עדיף מאשר עוד ארגז ש"נשכח" בדרך ולא היה קשור מספיק טוב לטנדר. התשלום הוא עבור שירות עם ציוד מקצועי מאובטח ומבוטח, ועוד פרמטרים מוסכמים.

מוצרי חשמל וריהוט כבד
ישנם חפצים שונים (כמו למשל פסנתר או מזנון שמעוניינים להעביר) שאי אפשר להעביר באופן עצמאי, חייבים אנשי מקצוע שלא רק יודעים איך להעביר זאת, אלא שיש להם את הציוד: מנוף הובלות, מלגזות, משאיות עם פתחים הידראוליים ועוד.

 

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.