דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הצעות להובלה לעסקים
עסק הוא מקום "חי ונושם". בכל יום נמצאים במשרד אנשים, לאותם אנשים ישנם חפצים פרטיים ומשרדיים שהם משתמשים בהם ואפילו פינה משלהם. אנשים מבלים את מרבית זמנם בחיים בעבודה או במשרד, בדרך כלל. אפשר להקביל את המשרד יחסית לבית – למקום המגורים. לכן, להעביר משרד יכול להיות עסק ממש לא פשוט, ודורש תכנון מוקדם. סביר להניח שהתכנון המוקדם יתבצע בסיוע של חברת הובלות. ומדוע? מפני שלחברת הובלות יש פתרונות רבים ומגוונים כדי להעביר את המשרד בשלום. אפילו שיש מקום לחסוך קצת מכל מיני כיוונים בזמן מעבר משרד למקום חדש, הובלה היא א"ב.

הציוד המשוכלל של חברת הובלות
חברת הובלות מקצועית מחזיקה ציוד מסוגים שונים שבאמצעותו משנעים את תכולת המשרד. לדוגמה – ישנן הובלות מנוף – בדרך כלל קבלן חיצוני לעבודות מנוף שמגיע לעבוד לפי שעה, והמחיר הוא על פי גובה הקומה של המשרד. ישנן משאיות בעלות מתקנים הידראוליים, מלגזות, מסועים וסבלים. כולם נרתמים לפי הצורך למשימת ההובלה.

השירותים של חברות הובלה לעסקים
לחברות הובלה מקצועיות, ישנם מקצוענים שיודעים לפרק רהיטים כמו למשל שולחנות משרדיים, ארונות וספריות שמחוברים לקיר ועוד ולהרכיב אותם במקום החדש, יש חשמלאים שיודעים לפרק מכשירי חשמל ולחווט בחזרה, יש את אלו שעושים שרותי אריזה – דבר שיכול לחסוך המון זמן. בנוסף, מה שעדיין לא יכול להכנס למקום החדש ולא יכול להשאר במקום הישן, יוכל להיות מובל למחסנים מיוחדים שחברת ההובלות מחזיקה.

שלב התמחור
ההתקשרות הראשונית כוללת מסירת פרטי מקום עסק ישן וחדש. על פי הנתונים הללו ניתן לחשב מרחק בין מקום למקום, קומה, אפשרויות נוחות לגישה, ולעלות על צרכים שונים שהלקוח מבקש. בהתקשרות השניה, נציג חברת ההובלות מגיע למקום ההובלה ובודק בעיניו את כמות החומר ואת סוג החומר שמועבר ומגיש הצעת מחיר מפורטת. ליסינג
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.