דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מדריך מציאת חברת הובלות בתל אביב

מהם הצרכים שלכם? בטרם בחירת חברת ההובלה, יש צורך לחשוב מהם הצרכים שלכם שחברת ההובלה תצטרך לענות עליהם. האם אתם מעבירים ציוד משרדי, ביתי, מפעלי וכדומה. אפשר לעשות רשימה אורכה ובה יצוינו כל הרהיטים ו/או הפריטים הגדולים שבביתכם. כמו כן, יצוינו גם מספר הארגזים (בערך) לאחר שסיימתם לארוז את הכול. לבסוף יש צורך לבדוק האם מתוך כל הפריטים שברשותכם קיימים גם פריטים שבירים המצריכים תשומת לב מיוחדת, כלומר הובלה עדינה מאוד עד להגעתם ליעד הסופי. 

מתי להזמין הובלה בתל אביב
כדאי מאוד להזמין את חברת ההובלות כמה שיותר מראש וכך המחיר שיוצע לכם יהיה הרבה יותר טוב מאשר אם תזמינו ברגע האחרון במועד קרוב מידי למעבר הדירה שנקבע ואז המחירים יקפצו למעלה באופן משמעותי. חברות מקצועיות בדרך כלל תהיינה תפוסות כאשר תקבעו איתן בדקה התשעים. לכן כדאי מאוד לערוך חודשיים או חודש וחצי מראש רשימה של כמה פירמות אפשריות בטרם תאריך מעבר הדירה כדי שתוכלו לקבוע עם חברה מקצועית, אמינה והוגנת ולא תהיו "תקועים" עם כל החברות הפחות מקצועיות. 

מחירים
אפשר לעשות השוואות ובדיקות עם חברים טובים, משפחה קרובה ובאינטרנט במטרה לבדוק מהו טווח המחירים הסבירים המוצעים בשוק ההובלות בארץ. המחירים הללו עלולים להשתנות בין פירמה לפירמה, כדי לדעת האם עשיתם עסקה כדאית יש צורך לברר מהם השירותים אשר תזכו להם במחיר שקבעתם. המחירים בענף ההובלות עשויים לעלות משמעותית בבת אחת. מומלץ לעשות את החישובים בראשכם בכדי לא להיות מופתעים מהוצאות לא צפויות. למי שלא יודע, המובילים לעיתים מצפים לטיפ קטן מאיתנו.

דגשים
כדאי מאוד לבדוק האם מדובר בחברת הובלות חובבנית ולא כל כך מקצועית וכך הסיכון גבוה יותר, כלומר יכול להיות שפתאום המוביל יחוש שארגז כזה או אחר כבד יותר מלפני 5 דקות ואז יחליט שלא צריך להעלות לכם אותו לבית, אלא אם כן תוסיפו סכום כסף מסוים כדי כן להעלות לכם את הארגז הזה. במקרה הגרוע ביותר, יכול להיות מצב שבו יום המעבר הגיע ואתם מחכים לחברת ההובלות שתגיע אך לשווא ואתם נשארים עם הלשון בחוץ. מומלץ מאוד כדי למנוע מצבים מהסוג הזה לחתום על חוזה (אפילו עמוד אחד) שמוכיח כי אכן שני הצדדים עשו עסקה.

 טיסות זולות

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.