דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות – מתי נצטרך אותן באמת...

אולי מעכשיו זה נראה עוד מוקדם מדי, כשתוקף החוזה שלכם לשכירות הדירה הולך לפוג בעוד כמה חודשים ואתם יודעים שאתם הולכים לעבור או עכשיו, כשאתם מעוניינים למכור את הדירה שלכם ואתם עושים מעבר לדירה חדשה ולא בטוחים מה יהיה היום המדויק של המעבר או אם למשל אתם לא לחוצים בתאריך להעברה אבל יודעים שאתם אמורים לעבור – אבל רצוי בהחלט לשריין את תאריך המעבר למן הרגע הראשון שיודעים בדיוק מתי זה יהיה. מובילים הם עם עסוק מאוד בתקופות מסוימות של השנה, ואתם לא רוצים לרדוף אחריהם ברגע האחרון.

דווקא ביולי אוגוסט...?
חברת הובלות למעשה מתקיימת על בסיס שני חודשים מאוד עסוקים בשנה: יולי- אוגוסט. אבוי, זה גם המועד של המעבר שלכם? אז כנראה שטווח המחירים רק ילך ויעלה. אל תתפלאו אם לפני שנתיים או שנה המחיר היה יותר נמוך בהרבה. הרבה כנראה חשבו גם לעבור בתקופה הזו – לדירה ליד הקמפוס או ביחד עם הילדים המתבגרים שעוברים בית ספר ואתם מחכים לסיום שנת הלימודים. זו התקופה שהמחירים בה עולים בכ- 30%.

ואם מצאתי חברת הובלות בזול בדיוק ביולי אוגוסט?
אם זה לא קרה עד עכשיו, אז זה עוד צריך לקרות: חברת הובלות זולה ביולי אוגוסט אינה חברת הובלות מקצועית כנראה. מי שמוריד מחירים באמצע התקופה הזו הוא מי שאינו מוביל בדרך כלל ("חאפר") ויכול להיות גם מי שעושה "השלמת הכנסה" עם חפצים מן ההובלה. כמו כן אין להתפתות למחירים זולים להובלה בדקה ה90 מאותה הסיבה.

נצטרך אותם לפעמים גם בדקה התשעים
סביר להניח שאת המחירים שמציעים לכם בדקה התשעים אולי תוכלו להנמיך ולהתמקח עליהם קמעה, אולם צפו גל של מחירים יקרים בדקה התשעים. חשוב רק לוודא שמדובר בחברת הובלות מקצועית ולא במוביל "מן הרחוב" שעלול להעלות את המחיר גם הוא בדקה התשעים.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.