דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
כיצד לבחור חברת הובלות במרכז?
לפעמים, היצע רב יכול להיות ברכה – ולעתים אחרות יכול לגרום לנו דווקא להתעכב- כשאנו לא יודעים איזו חברת הובלות יכולה להעניק לנו את השירות שהכי קרוב למה שאנו מצפים משירות הובלות להיות, כולל המחיר. כשמדובר בהובלות במרכז - העניין מחמיר אף יותר- שם יש את כמות התחלופה הגדולה ביותר בכל הקשור למגורים, ולכן שם נמצאות גם מרבית חברות ההובלה בארץ. בחירת חברת הובלות היא אחד הדברים החשובים ביותר בהעברת דירה, משום שכל הרכוש מופקד בידי אותן ידיים למשך כמה שעות – וחשוב שכולו יגיע ליעדו, ובשלום.

מה תפקידה של חברת הובלות במרכז?
חברת ההובלות במרכז אמורה להקל על הלקוח ולהיות בעלת האמצעים הנכונים להתגבר על כל מכשול מקומי אפשרי- היא יכולה לעשות הובלות קטנות או גדולות, הובלות למשרדים או לדירות מגורים, הובלות למקומות בגבהים שונים וללא גישה נוחה, לספק פתרונות הובלה כשעומדים באתגרים שונים, להציע פתרונות איחסון למי שצריך.

אילו שירותים מעניקה חברת הובלות במרכז?
ישנם שירותים רבים (שעולים על פי צרכים מן השטח), כמו למשל הובלות מנוף,  שירותי אריזה, שירותי פירוק של רהיטים והרכבתם מחדש במקום היעד – וזה יכול להתאים לשולחנות, לארונות, לספריות ועוד, שירות של התקנת מוצרי חשמל, הובלה של מתקנים כבדים – כמו למשל מכונות של מפעלים, העברת סחורות ממקום למקום, שירותי איחסון ושמירה על הציוד בשטח, צביעה, ניקיון, הדברה, ועוד.

איך לבחור את חברת ההובלות במרכז?
רצוי לבחור חברת הובלות שעובדת קרוב, ולקבוע עם חברת הובלות אמינה, שתוכל לקבוע אתכם זמנים וגם לעמוד בהם. בנוסף, רצוי לבחור במובילים אמינים- שמציעים חוזה הובלות על מנת לספק לכם ביטוח הובלות, להבטיח לכם מחיר קבוע מראש של הובלה ולא להעלים לכם ארגזים על הדרך קניית רכב.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.