דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות דירה קטנות

גם כשיש דירה קטנה, ההיערכות למעבר מוגברת: תמיד יהיו הרהיטים הגדולים או הכבדים שיצריכו הזמנת מובילים מומלצים. דירות קטנות, גם כשמדובר בדירות הצפופות והקטנות ביותר בתל אביב עשויות להכיל ציוד רב מכדי מה שנראה על פני השטח, על כן נדרשים כמה צעדים מראש לפני הזמנת מובילים: ראשית, רצוי לארגן את כל הציוד עד לרמת אריזה בארגזים, משום שהמוביל ידרוש לדעת באיזו כמות ארגזים מדובר. כשהכול ארוז בארגזים, ניתן להבדיל מה ניתן להעביר לבד או בעזרת חברים, ומה נדרש לעזרת המובילים.

ומה כשזו דירת חדר או שניים?
במידה והגעתם למסקנה שההובלה קטנה, ניתן להזמין שירות הובלות קטנות. כאן מתחיל הסיכון, ורצוי להבחין איזו חברת הובלות היא רצינית ואמינה, ומתי מדובר בבעל טנדר בעל שירות מפוקפק ולא מבוסס המלצות. כשמדובר במקרה האחרון, רצוי לבחון את העניין בשבע עיניים אם לא ניתן להימנע מהזמנת מוביל מסוג זה. זה מצריך השגחה מהרגע הראשון ועד לאחרון, וסיכום הפרטים באופן שלא משתמע לשתי פנים. אם ניתן, רצוי לכתוב את כל הסיכום איתו על העסקה, ממש כמו שחברות הובלה מקצועיות עושות על ידי חוזה. גם לחברת הובלות ענפה ישנו שירות הובלות קטנות, והן מצוידות באמצעי השינוע המתאימים: לדוגמה, אם מדובר בהעברת מיטה שלא ניתנת לפירוק או למעבר מקומות גבוהות, לחברת ההובלות יש שירות הובלות מנוף ומשם ועד שהמיטה תגיע הבייתה אפשר להיות רגועים – זה יגיע בשלום.

יתרון של חברת הובלות מול "שירות עצמי"
ראשית – חוסכים את ה"כאב ראש", תרתי משמע. העברה של חפצים כבדים מחייבת תנועה תקינה של הגוף, אחרת נפצעים. האם זה משתלם? בשלב הבא, צריך למצוא רכב גדול דיו לכל רכיבי ההובלה. שלישית, אם אחד החפצים נחבל או מחבל בסביבה, ישנו ביטוח רכב הובלות שעומד לזכות מזמין ההובלה וישנם פיצויים כספיים על כך.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.