דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלת מיטה
יש מקרים מסוימים בהם אנחנו לא נזקקים להובלה רצינית של ממש הכוללת פריטים רבים מהדירה או מהמשרד, אלא פשוט הובלה קטנה של פריט אחד או שניים ואין לנו צורך במשאית מלאה או בציוד מכני מורכב כמו מנוף או משהו דומה. למשל במקרים כמו הובלת מיטה. בשלב מסוים בחיים אנו מגיעים למסקנה שהמיטה הישנה שלנו כבר עשתה את שלה כמו שאומרים ויש לנו צורך במיטה חדשה. בדרך כלל כאשר אנו מחליפים פריט ריהוט כלשהו תמיד נמצא מישהו שיקפוץ על המציאה וירצה את המיטה הישנה שלנו.

הובלות קטנות
הובלת פריט בודד כמו הובלת מיטה בדיוק נופלת על הקטגוריה של הובלות קטנות. היא איננה קטנה מספיק בשביל שנוכל להעמיס אותה על הרכב הפרטי שלנו או על טנדר של חבר, ואיננה גדולה דיה בשביל להיכנס תחת הקטגוריה של הובלה גדולה. לפעמים ניתן לשלב את הובלת המיטה עם הובלה של פריטים נוספים. זה לא יעלה במידה ניכרת את עלות ההובלה אם בכלל וכדאי לשקול זאת. אם כבר מזמינים הובלה כדאי לנצל זאת להעביר את כל הדברים הקטנים שאף פעם לא היה לנו זמן להעביר. ניתן לשלב את ההובלה עם חבר נוסף ואפילו להתחלק בעלויות ההובלה.

פרטים שיש לקחת בחשבון כאשר מובילים מיטה
כאשר מזמינים הובלה של כל דבר והובלת מיטה בפרט ישנה חשיבות למספר גורמים הבאים לידי ביטוי במחירי ההובלה. כידוע הובלות בעונות הקיץ החמות עולות יותר מאשר בתקופת החורף. בתקופת הקיץ יש לאנשים נטייה רבה יותר לעבור דירה ולכן ישנו עומס על חברות ההובלה בעונות הללו המתבטא בעליית מחירים. גם להובלות בערבי חג או יום שישי יש עלות גבוהה ביחס להובלות באמצע השבוע שנחשב ללחוץ פחות.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.