דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלות מחירון
נושא ההובלות מעסיק את כולנו בשלב זה או אחר של החיים. עזיבת בית ההורים, מעבר זוגי לדירה חדשה או מעבר בשל התרחבות המשפחה – מתישהו אנו נזקקים לשירותיהם של מובילי דירות. בשל כך, כדאי שנדע את טווח המחירים המקובל בתחום ונימנע מלשלם מחירים מופרזים. מחירי ההובלות משתנים אמנם אצל חברות ההובלה השונות, שמתמחרות את ביצוע עבודת ההובלה והפריקה על פי משתנים שונים (שתלויים גם באופי ההובלה, כמות הפריטים והמיקום), אך ישנו תמחור מקובל בתחום המשמש מעין מחירון הובלות שקובע מחיר ראוי על פי פרמטרים שונים בהובלה.

מתמחרים הובלה
את מחירון ההובלה והתמחור המוצע על פיו יש לבקש ולבדוק לפני ביצוע העיסקה והסיכום לגבי המחיר. כך יעמוד לרשותכם מידע חשוב בעזרתו תוכלו להשוות את ההצעות מהחברות השונות ולדעת מי עומד בטווח המחירים הראוי ומי מנסה להרוויח על חשבונכם. מחירון הובלות בנוי ממשתני בסיס בתחום ההובלה, שעליהם מתווספים פרמטרים שנקבעים לפי אופי ההזמנה והעבודה הספציפית. באופן בסיסי, יחושבו כמות ונפח הציוד ועל פיהם גם כח האדם והרכב הדרוש למשימה. בנוסף יילקחו בחשבון היעדים מהם מעמיסים ואליהם פורקים את הציוד – מיקום, קומה, הימצאות מעלית בבניין (במקרים בהם לא קיימת מעלית מתייקרת ההובלה בכמה מאות שקלים), אפשרויות נגישות לפריקה והעמסה, המרחק בין היעדים ועוד.

תוספות ושירותים
לבד מן ההובלה עצמה, מציעות חברות ההובלה שירותים נוספים שגם הם מתומחרים בהתאם. בין השאר ניתן לקבל שירותי אריזה, למי שמתעצל או מעדיף לחסוך את טרדת התהליך, פירוק והרכבה של רהיטים גדולים כמו ארונות ושידות, אחסון של חפצים, ניקיון וצבע. ישנן חברות המציעות חלק מהשירותים ללא תוספת תשלום או בחבילת מחיר הכוללת את מחיר ההובלה ויש לבדוק את כדאיות התוספות הללו ואת נחיצותן.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.