דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
חברת הובלות מומלצת
ארגון חברת הובלה היא פעולה שיש לדאוג לה זמן מה מראש. רצוי לצאת מנקודת הנחה שביום ההובלה נהיה טרודים בכל כך הרבה דברים ופרטים שונים והדבר האחרון שנרצה הוא תקלה בתחום ההובלה. אין דבר גרוע יותר מלחכות על הארגזים ביום פינוי הדירה הישנה והמעבר לדירה החדשה, למוביל שלא מגיע. לצורך כך צריך להיערך להובלה מבעוד מועד כדי לוודא שחברת ההובלות פנויה. בנוסף, רצוי לקבוע עם נציג של חברת ההובלה מבעוד מועד בכדי לסגור את כל הפרטים הגדולים והקטנים. כדי שביום ההובלה לא יהיו ויכוחים בסגנון: "קומה שלישית בלי מעלית זה תוספת במחיר" ו"לא אמרת שיש לך שתי ארונות קיר", או "אנחנו לא עושים הובלה של טלוויזיות פלזמה".

מה חשוב לבדוק
ענף ההובלות מלא חברות הובלה חובבניות אשר מציעות מחירים זולים מאוד. הבעיה עם חובבנים היא שבסופו של דבר הלקוח הוא זה שמשלם את המחיר, ושירות גרוע שנקנה בזול עולה בסופו של יום ביוקר. החברות הללו מחזיקות בדרך כלל כוח עבודה זול ולא מיומן, ורמת הציוד שלו נמוכה ואינו מתאים לתת מענה הולם לבעיות שכמעט תמיד מתעוררות בשטח. הדבר הראשון שיש לבדוק הוא שחברת ההובלה מחזיקה ברישיון מוביל מורשה מטעם משרד התחבורה. כך יהיה לנו ראש שקט שהחברה מבוטחת כראוי בכל מקרה של תקלה לא צפויה. בנוסף, חברה רצינית אינה מעניקה רק שירותי הובלה, אלא מציעה בנוסף שירותים משלימים חשובים מתוך תפיסה נכונה מהם צורכי הלקוח. חברה רצינית תספק גם שירותי אריזה ואספקה של ציוד אריזה ברמת עמידות גבוהה.

כיצד מוצאים מוביל מקצועי
כמעט כמו בכל תחום, הדרך הטובה ביותר למצוא חברת הובלות מקצועית היא דרך המלצות של אנשים שאנו סומכים עליהם. חברה שמותירה רושם טוב על הלקוח מפיצה את הבשורה בצורה הטובה ביותר. בנוסף ניתן להשתמש אינטרנט ככלי לעשיית סקר שוק. חשבוניות.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.