דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
הובלה עם המלצות
בשעה טובה החלטתם על מעבר דירה. הבית הישן כבר צר מלהכיל את המשפחה המתרחבת ואחרי זמן ומאמץ מצאתם לכם משכן קבע חדש. עכשיו נשאר רק לארוז את הפקלאות ולהעביר את התכולה ליעד שמחכה לכם. החפצים הרבים שאספתם במהלך השנים, הזיכרונות והפריטים שמרכיבים את חייכם חשובים מדי בכדי להשאירם בידיים מובילות שאינן מקצועיות ומלאכת העברתם בשלום היא לא עניין של מה בכך. לשם כך אתם צריכים מובילי דירות מקצועיים ואמינים, כאלה שיטפלו בחפציכם היקרים כמו שצריך.

מובילים בהובלה
בשוק החופשי קיימות חברות הובלה רבות. המבחר הוא גדול ולפעמים מבלבל – מי ידאג להעברת הציוד במקצועיות ובמהירות? על מי אפשר לסמוך? מי ערב לחפצים שלי במקרה של נזק? וכו'. איך בכל זאת נבחר חברת הובלות עם מובילים מומלצים? ישנן כמה שיטות. הפשוטה והבסיסית מכולן היא כמובן זו שאינה דורשת מאמץ מיוחד – המלצה מפה לאוזן. נסו לברר עם מכרים ובני משפחה שהתנסו כבר במעבר דירה רציני לגבי המלצות בדבר מובילים. שירות טוב ושביעות רצון הם משהו שלא שוכחים במהירות וניסיון העבר של מי מסביבתכם יכול להיות לכם לעזר. בכל מקרה – דברו עם נציג החברה המומלצת ושאלו שאלות בכדי לבחון שהאדם שמולכם באמת נשמע אמין ומקצועי ומשרה בטחון. בנוסף יש לבדוק פרטים לגבי החברה – חברה רשומה ומסודרת, ותק של המובילים במקצוע, ביטוח ואחריות בדבר נזקים וכמובן עמידה בזמנים.

ממשיכים לחפש
במידה והשיטה הראשונה לא עזרה, ולא מצאתם חברת הובלות מומלצת לאחר בדיקה עם הסביבה הקרובה, תצטרכו לפנות לכלי העזר האינטרנטי. ברשת תוכלו למצוא מגוון חברות והצעות, במחירים שונים ומשתנים, תלוי בסוג המעבר שלו אתם זקוקים. מעבר דירה מיידי למשל עלול לגרור חבילת מחיר גבוהה יותר בשל המהירות והנחיצות הגבוהות הדרושות במקרה שכזה. ככלל, העברה כזו אינה מומלצת ויש לנסות ולתכנן את הדברים כך שייעשו בסבלנות, לאחר מחשבה ועם הרבה סדר, שיעזור לכם ולחפציכם להגיע בבטחה לדירה החדשה.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.