דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
פתרונות איחסון

כשיש עודף חפצים ורהיטים ביחס לחלל המוקצב להם, צריך להתחיל לחשוב על פתרונות אחסון. מעצבי דירות ומעצבי רהיטים כבר הבינו שכדי לא להעמיס יותר על העין, ניתן לנצל את הנפח של הרהיטים ושל חדרים מסוימים. מצד שני, לא תמיד יש תקציב לקניית הרהיטים המהודרים הללו כמו גם שאין חלל לאחסון בבית, ועדיין לא מעונינים להפטר מהרהיטים ומהחפצים שלכם. אז מהו הפתרון האולטימטיבי? 

פתרון אחסון מנצח ומצליח
אחד מפתרונות האחסון הנפוצים הוא שכירת חדר אפסון במגרש הקרוב אל הבית. כדי שלא לשלם כסף יותר ממה שצריך, שוכרים חדר או חלל שמתאים בדיוק לנפח של החפצים שלכם. גם אם זו ירושה ש"נפלה" עליכם ואין לכם היכן לאפסן- תוכלו להתקשר ומעכשיו לעכשיו יאספו וגם יארזו אם תרצו עבורכם את החפצים. החפצים יאוחסנו במחסן נקי ומודבר אשר מתוחזק באופן שוטף, כשבכל תא ישנו גלאי אש ושומרים לאורך כל שעות היממה בכל ימות השנה מופקדים על המקום ביחד עם מצלמות אבטחה. ישנם מקומות לאחסון שבהם מותקנת גם מערכת אוורור שמבטיחה תחלופת אויר במקום ושמירה על החפצים כדי שיהיו באותו מצב כמו ביום אחסונם.

חברה לאחסון שהיא רשת
מה היתרונות של חברה לאחסון שהיא רשת? זה מרחיב את פתרונות האחסון. אם אתם שוכרים דירה בטבריה ועוברים לתל אביב, גם החפצים שלכם המאוחסנים יעברו למחסן הקרוב יותר אליכם על מנת שתהיה לכם זמינות אליהם. ניתן לגשת ולבדוק את מצבו של כל פריט בכל זמן או להוביל אותו אליכם. על- מנת לדעת מהם מחירי ההובלה ניתן להתקשר לשירותי האחסון אשר בדרך כלל שייכים לחברת ההובלות או עובדים בשיתוף, או להשתמש במחשב לחישוב ההובלה על ידי פירוט כל המרכיבים שלה.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.