דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מובילים בדרום
יש לנו ארץ קטנה, שהולכת והופכת לקטנה יותר ויותר מיום ליום, וכך תושביה מנסים "להתפזר" אל מקום מגורים אשר יעניק להם יותר איכות חיים וסביבה פחות צפופה. יש כאלו שיעדיפו לעבור למרכז העניינים באמצע העיר בבניין מגורים גורד שחקים או לפרויקט בנייה מסוים, או לדירה מיוחדת בדרום העיר, ויש מי שיעדיף לעבור לשטח פתוח ולמרחב כדי לבנות שם את ביתו לצד עץ זית. כך או כך, הוא עשוי להצטרך לחברת הובלות אמינה ומקצועית שתוביל את החפצים היקרים אל מחוזם החדש, החל מהובלת סלון חדש וכלה בהעברת דירה שלמה.

שירותי הובלות אזור הדרום הנרחב
אזור הדרום עמוס בישובים קטנים וכן בערים גדולות לאורך החוף – כולל אשדוד, אשקלון ואפילו אילת מכיוון אחר, כמו גם בירת הנגב – באר שבע המונה 195,000 תושבים. בערים כאלו גדולות הן מבחינת שטח ופוטנציאל התרחבות והן מבחינת תשתיות, קמו חברות הובלה רבות אשר מספקות את צרכי התושבים – החל מן ההובלה הקטנה ביותר אל הובלות מפעלים ועוד. לכל הובלה יש את הציוד המתאים לה: אם יש צורך במנוף הובלות, מלגזות וכמות סבלים מינימלית שתשתלט על כמות וכובד החפצים, ואם יש צורך בהובלות קטנות אשר אין צורך בציוד מיוחד לרבות סבלים אשר מורידים את החפצים במעלית ומשאית.

איך לקבל הצעת מחיר זולה
מחירי הובלות הם כלל ארציים, אולם תלויים בפרמטרים קבועים. על- כן, תוכלו לערוך השוואת מחירים שיטתית לאחר השארת פרטים בדף להשוואת מחירי הובלה. עליכם לציין רק את מקום הבסיס של ההובלה ואת מקום היעד (לדוגמה – אם אתם מחפשים הובלות באשדוד ולאשדוד, ציינו זאת ומספר חברות הובלה וביניהן חברות הובלות מקומיות יפנו אליכם).  רצוי שלא להתעכב עם ההובלה ולהזמין שירות מהר ככל האפשר, משום שהזמנה ברגע האחרון עלולה לדחוק במחירים. ליסינג
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.