דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
סבלים מחירים

סבלים הם אותם האנשים שעושים את העבודה הפיזית והסיזיפית של העברת החפצים שלכם. הם דואגים שהרהיטים יורדו למשאית בשלום ויועמדו על המשאית כך שאינם פוגעים בדבר, מהודקים וקשורים. כמות הסבלים הנבחרת היא לפי החלטה שבעל העסק מחליט על פי נתונים קיימים: בכמה ציוד יש לטפל ובכמה זמן, העונה שבה מתבצעת ההובלה או התזמון – אם זה ביום או בלילה, איך מגיעים הסבלים כולם ממקום למקום, האם ישנה מעלית במקום המוצא או היעד, האם ישנו שימוש במנוף ועוד.

כמות הסבלים
זה לא סוד שככל שישנם יותר סבלים, מחיר ההובלה עולה. המוביל משלם לכל סבל על פי עבודתו, ומתפקידכם לתת להם טיפ אישי לכל אחד מהם מעבר למה שכבר שולם במרוכז למוביל. לא משנה כמה חזק הסבל שלכם שהגיע להעמיס כעל גבו את המקרר שלכם, הוא חייב להיות מפוצה על עבודתו הקשה. רצוי להעניק לאותם אנשים שגופם עמל שעות רבות על אותו הפרויקט (פירוק והרכבה, הרמת משאות כבדים למרחקים שונים) מזון ושתייה קלים כדי לרענן אותם בעבודה – אם כי לא יותר מדי, אחרי הכל חשוב שיהיו נמרצים יותר מאיך שהגיעו אליכם.

כיצד נקבעים לסבלים מחירים?
כמות הסבלים אמנם מכתיבה את הטיפ שאותו תשאירו, והוא מתחיל מסכום של חמישים שקלים לכל סבל, אולם לא אתם בוחרים את כמות הסבלים שתתאים לעבודה כמו זו, אלא המוביל עצמו. לא אמור לעניין אתכם אם המוביל מעסיק סבל זמני או פועל שאינו עובד בקביעות, משום שלא אתם מחליטים על המחיר מול הרווחים שיעשו תמורת ההובלה, אף שרצוי שיעבדו הפועלים הקבועים, אלו שמרגישים יותר מחויבים. אתם כן יכולים להחליט בסופו של דבר בעזרת הצעת מחיר מי תהיה חברת ההובלות המשתלמת ביותר עבורכם.

טיסות זולות

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.