דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
מעבר לדירה חדשה
הטריטוריה החדשה שלכם חייבת להיראות טיפ- טופ. כבר בטח תכננתם איפה כל פריט וחפץ ישכון, מה תקנו כדי לפנק את עצמכם בדירה החדשה ומה תבקשו לחנוכת הבית. יכול להיות שלצורך המעבר לדירה חדשה תיאלצו להפטר מרהיטים ישנים, מבגדים ונעליים, כיסויי מיטה שכבר לא יתאימו למיטה החדשה שקניתם ביחד (סוף כל סוף עברתם לדירה משותפת!), מקרר, מכונת כביסה ושאר דברים שהחלטתם לחדש בדירה החדשה ומצד שני למכור את הישנים או במקרה הכי גרוע... לזרוק.

במעבר לדירה חדשה, צריך גב חזק שיעזור!
עם כל המעבר, חשוב לדאוג לחברת הובלות, ממש ברגע הראשון כשיודעים שזה סופי. חשוב לשריין החברה שתעזור לכם בתהליך כאילו היו החבר הכי טוב שלכם – שהחפצים יעברו ממקום למקום בשלום, שתוכלו לנקות ולסייד בזמן, שההובלה תגיע בזמן ולא תתמהמהו, ואפילו יפנו את כל מה שרציתם למסור או למכור. לחברת הובלות ותיקה תמיד ישנם קשרים ואפשרויות פתרונות, כמו למשל פתרונות אחסון לבית שאין לו מקום להכיל את הפסנתר שלכם למשל או גם דברים אחרים. חברת הובלות יכולה למצוא פתרון להובלה גם מבניינים גבוהים ללא מעלית- על ידי מנוף הובלות או היערכות אחרת על פי ידע מוקדם שנמסר לחברת ההובלות. כדי לדעת במדויק מה פרויקט ההובלה דורש וגם לתמחר באופן מדויק יותר את ההובלה, יש להזמין נציג של חברת ההובלות מראש.

איך מוצאים חברת הובלה מהאזור?
בכל מקום שבו אתם נמצאים בארץ, תוכלו למצוא חברת הובלה מומלצת. אם עוד לא מצאתם בכוחות עצמכם, יש מי שיסייע לכם: ישנו שירות להשוואת מחירי הובלות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב מאיפה לאיפה תרצו את שירות ההובלות, ולאחר השארת פרטיכם תקבלו הצעות מחיר בתוך זמן קצר.
 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.