דף הבית  |   אודות  |   מפת אתר  |   פרסם אצלנו  
חברות הובלות
חיפוש עורך-דין חינם
חפש חברת הובלות בקליק אחד!
שירות מבוקש:
הובלה מאיזור:
יציאה מעיר:
איזור יעד:
עיר יעד:
איך אורזים דירה?

יש מאיתנו חלק שהם מומחים כבר באריזה של דירה בעקבות שינוי מיקום המגורים מדי שנה עם תום חוזה השכירות. עם זאת, מאמר זה יכול לסייע גם לוותיקים והמנוסים בהובלות דירה וגם לטריים שעוברים בפעם הראשונה מבית הוריהם, או שזו אחת הפעמים הראשונות שהם עוברים דירה בשנית. אריזה של דירה היא לא משהו שיש לקחת בזלזול, קיימים קריטריונים ונסיבות רבות שיכולות לקצר את ההליך המייגע בדיוק כמו שניתן לקצר אותו.

מה החשיבות של אריזת דירה נכונה?
קיימות חברות הובלה רבות שמציעות שירותי אריזה ופריקה בנוסף לשירותי ההובלה. עם זאת, רוב האנשים ירצו לארוז את חפציהם האישיים בנפרד ואולי להשאיר את האריזות הגדולות למובילים. על כן חשוב לעשות סדר וארגון באריזה. אריזה נכונה יכולה לחסוך עלויות רבות, משאבי זמן וכוחות נפשיים.
מעבר דירה גם כך הוא לא סיפור פשוט שדורש בירוקרטיה רבה, לעיתים להפסיד ימי עבודה, שינה לא נוחה למס´ ימים, ניקיון של בית שלם, טרטורים וכו´. אריזה נכונה יכולה לחסוך הרבה כאבי ראש ולחצים מיותרים.

איך אורזים דירה באופן נכון?
הכי חשוב טרם האריזה להצטייד בכל הציוד הנדרש על מנת למנוע נסיעות וסידורים הולכים חוזרים ונשנים. כל מה שצריך הוא קופסאות יציבות וחזקות בגדלים שונים שיתאימו לציוד הנארז, מסקנטייפ חזק ועמיד, טוש שחור, ניילון פצפצים לחפצים שבירים או קלקר. ברגע שכל הציוד מאורגן כל מה שנשאר הוא לעשות סדר בראש קודם כל – לחשוב על אריזה אסטרטגית, מסודרת, לסדר את כל הציוד האישי והחפצים לפי ארגזים – ביגוד בנפרד, שביר בנפרד, דיסקים בנפרד. ברגע שאתם יודעים על סדר הדברים התחילו לארוז כל דבר בזהירות תוך שמירה על חפצים שבירים, קיפול בגדים בכדי לחסוך מקום, ורשימה על כל אחד מהארגזים מה הוא מכיל כך שיסייע בהליך הפריקה.

 
הצעות מחיר להובלות
דף הבית  |   אודות  |   פרסום באתר

כל הזכויות שמורות לפורטל IsraMove - פורטל ההובלות של ישראל! צוות IsraMove איגד עבורכם את מיטב חברות ההובלות הפועלות בישראל. באפשרותכם לבצע השוואת מחירי הובלות בתוך שניות ספורות, וזאת ללא כל עלות או התחייבות כלשהי. בפורטל שלנו תמצאו בין היתר מגזין אינפורמטיבי אשר נכתב על ידי מומחי הובלות ושנועד לעזור לכם לקבל תשובות על שאלות בוערות וטיפים להתנהלות נכונה. בנוסף שילבנו בפורטל גם נותני שירותים משלימים להובלת הדירה או המשרד, בין היתר גם: אחסנה, אריזה, פוליש, ביטוח רכב, הובלה,  ועוד.